본문 바로가기
락·쏠·째즈·칸츄리·블르스·왈츠·탱고

[스크랩] You`re My First My Last My Everything/Barry White

by 동아스포츠 / 相 和 2018. 6. 8.
  

You're My First My Last My Everything/Barry White
We got it together, didn't we?
우린 서로 잘 지내요, 그렇죠?
We've definitely got our thing together, don't we baby?
정말로 둘이 잘 지내고 있답니다
Isn't that nice?
잘된 거 아니에요?
I mean really when you really sit and think about it,
정말이지 차분히 앉아서 생각을 해보면
Isn't it, really, really nice?
아주 아주 잘된 일인 것 같지 않으세요?
I can easily feel myself slipping, in more and more ways
나는 더더욱 빠져드는 것 같아요
That simple world of my own
나만의 작은 세계
Nobody but you and me
단지 나와 당신만이 있을 뿐이죠
We've got it together baby
우리는 서로 잘 지내고 있답니다
My first, my last, my everything, 
나의 처음이자 마지막, 모든 것인 당신
And the answer to all my dreams.
내가 가진 모든 꿈에 대한 응답이죠 
You're my sun, my moon, my guiding star .
그대는 나의 태양이며 달이며 또 나를 인도해주는 밤하늘별입니다
My kind of wonderful , that's what you are. 
내 맘에 꼭 드는 사람이에요
I know there's only, only one like you 
당신 같은 사람은 하나뿐이라는 것을 알아요
There's no way they could have made two. .
당신과 같은 사람이 또 있을 리가 없죠
You're, you're all I'm living for 
그대만이 내 삶의 목적입니다
Your love I'll keep for evermore .
나는 그대의 사랑을 영원히 간직하겠어요
You're the first, you're the last, my everything. 
그대는 나의 처음이자 마지막, 모든 것입니다 
In you I've found so many things, 
당신 안에서 나는 많은 것들을 봅니다
A love so new, only you could bring. 
그토록 새로운 사랑은 당신만이 가져다줄 수 있죠
Can't you see if you, 
모르시겠어요, 당신이 
You'll make me feel this way, 
내게 이런 기분을 느끼게 하는 것 
You're like a first morning dew on a brand new day. 
당신은 새아침의 첫 이슬 같은 사람이에요
I see so many ways that I can love you, 
나는 수많은 방식으로 당신을 사랑할 수 있습니다
'Till the day I die.... 
내가 죽는 날까지...
You're my reality, yet I'm lost in a dream. 
그대는 나의 현실이나 나는 꿈속에 빠져 있죠
You're the first, my last, my everything. 
그대는 나의 처음, 마지막, 그리고 전부
{instrumental} 
I know there's only one, only one like you 
난 당신 같은 사람은 꼭 하나뿐이라는 것을 알아요
There's no way they could have made two. 
둘이 있을 리가 없죠
Girl, you're my reality. 
당신은 나의 현실
But I'm lost in a dream, 
하지만 나는 꿈속에 빠져있죠
You're the first, you're the last, my everything. 
당신은 나의 처음, 나의 마지막, 나의 전부 
 1949년 출생 1973년데뷰 
쟝르: 디스코, 소울. 울반. 미국 텍시스주 출생.
 11세 부터 Goodnight My Love 에서 직업적인 피아노 연주.
 70년대 그룹결성 Walking In The Rain 을 크게 히트
 주도적 쇼울풍의 작품을 발표했다.
 그후1991년에 Put You Me In Your Mix 제작 발표
1992년 빌보드지에서 대대적 찬사를 아끼지 않았다.
그는 진정 리듬 앤 블루스의 가수이다. 
무게감 있는 목소리와 분위기 있는 음악에 여성팬들이 많았다.
지금도 그의 음악이 많은 사랑을 받고 있 다. .. 

 





출처 : 좋은글과 좋은음악이 있는곳
글쓴이 : 사과향기. 원글보기
메모 :